Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2010 01:03 - За хората, роботите и още нещо!
Автор: cegavara Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1360 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.05.2011 18:01


Тази тема ме гложди доста отдавна и днес реших да я засегна в тази малка бележка!
В какво се превърна ежедневието ни и на къде отива? Ставаме, сядаме на компютъра и отваряме социалните мрежи,
бързо и жадно разлистваме и разглеждаме всичко което е вътре и ни засяга... опаа, станало е обед, супер имам 30 покани за приятелство във Фейсбук, страхотно, ще ми станат 1200 "приятели" Приятелите ми нарастват обратнопропорционално на тези
в реалния свят. Онзи ден се събрахме в скайп и фейсбук и се напихме, гледахме се с камерите, много яко беше, и без това не ми се ходеше никъде, но си изкарахме страхотно. Запознах се с няколко момичета, изглеждат много добре и снимките им са чудесни.
Лятото може и да ми дойдат на гости... пък ако излезе нещо, мене малко ме е срам ама те сегашните момичета са отворени и мисля, че ще се оправя!
Ха 3 часа е! Май трябваше да правя нещо... олеееее фермата ми. Трябваше да прекопая градинката и да посея малко царевица във формата на ЦСКА,
това ми е любимия отбор, ама напоследък не гледам много мачове, а на стадиона не съм стъпвал от години....няма с кой, а и нали резултатите ги има в нета.
Спи ми се... снощи кибичих до 5 сутринта да се занимавам с мафията, вече съм на 160 ниво, много е яко и съм събрал почти всички оръжия, имам мафия от
600 души и всеки иска да е съюзник с мен! Ааа да, говорехме за момичетата, ами мисля че съм влюбен, има едно момиче от казанлък, Мария се казва.
Много е готина и умна, разглеждах и профила и я заговорих, казах и, че карам БМВ (нали имам няколко снимки в профила с колата на чичо ми и той ми я дава от време
на време. Тя май ме харесва, и сме много "зарибени" Говорим си почти нонстоп и всяка минутка в която съм на "компа" съм с нея. Говорим си на най различни теми, тя
обича попфолка, аз също, разказах и за всички готини заведения на които ще отидем двамата лятото и мисля, че нещата ще се получат. Ние се обичаме.
Снощи си го казахме, много ЯКО ми стана и сега си го казваме нонстоп. Тя ми вика МИЛО а аз Мишленце, сега така е модерно. По принцип не знам като дойде
какво ще стане, до сега съм имал няколко гаджета, но секс не съм правил, все или не идват или нещо се скарваме, защото в скайпа като си пишем и по някога не можем да се разберем
и си мислем, че се караме и после става тя една...ужас! Ама те сегашните мацки са много отворени и мисля, че няма да има проблем със секса, дори онзи ден слагах презерватив!
То казаха, че в америка имало една двойка която се е оженила по интернет, баси якото... колко са напреднали технологиите и сега си живеят той в Ню Йорк а тя в Лос анжелис и дори мислели
да си имат дете по метода инвитро, а като спечелели пари за дом вече щели да се съберат. Възможностите на мрежата са вече почти неограничени, пазарувам си от И-бей, тегла си филми
(за кво да давам 5 кинта за кино). Гледам най новите филми със супер качество и вчера дори се "аднах" в групата против затварянето на Замунда. Баси ако я затворят, не знам.
Аууу станало е 8 часа. Един приятел ми се обади да сме ходели да играем мач, той малко не е у ред, даже ми каза, че нямал фейсбук хахаха. Мисля да си поръчам една
Пица от верди и да се наплюскам, тъкмо, ще се върне Мимито и днес може да си говорим за секс! Онзи ден ми каза, че се самозадоволява, лелееее
само като си го представя и откачам. Ся някво по голямо момче се въртяло около нея ама каза, че нямал шанс и, че ме обича. Напоследък е малко по заета,
защото има изпити, а и "краде" интернет и от време на време и го спират за по 2-3 дни. Телефона и е изключен щото не е платен, баси. Ееееееее, забравих да разходя кучето.
ама тя майка ми сигурно го е извела. И тя има фейсбук и "цикли" по цял ден на "компа"
Баща ми пък само ми говори глупости кви сме били станали сега младите... роботи сме били, те кво детство били имали, божееее имали тръбички и някакви
фунийки се целили, хахахаххаха, абеее аланколууу ти за Кънтър страйк чувал ли си изобщо, ама той е изкуфял вече, събира се там с пиянките от блока
на една бесетка и по цял ден пият отпреде. Кво да ви разкажа още весел ми е живота, интересен и ми е супер Яко....ха Аре, че Мимето се появи.
Ю. Г


Тагове:   още,   момиче,   фейсбук,   секс,   интернет,   робот,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cegavara
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44928
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031