Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2012 18:15 - Аз
Автор: cegavara Категория: Поезия   
Прочетен: 1329 Коментари: 0 Гласове:
3



когато съм тъжен, плача
когато съм весел се смея
Когато съм щастлив се усмихвам
когато съм нещастен ми е тъжно (тогава също плача)
когато съм влюбен грея
когато обичам го правя със цялото си сърце
не мразя, защото ще получа омраза
когато правя добро съм щастлив (тогава се усмихвам)
не правя зло, защото ще получа зло, а тогава ще съм нещастен, а когато съм нещастен ми е тъжно (тогава плача)
обичам малките неща, тези които ме развеселяват и ме правят щастлив (тогава се смея и усмихвам)
не обичам амбицията, смятам я за враг... оставям нещата да вървят, защото нищо не е задължително да бъде!

когато казвам:- Утре... внимавам, защото незнам
когато казвам вчера не се обръщам назад, но не го забравям
когато някой почука му отварям, защото знам, че и на мен ще ми бъде отворено
помня дълго доброто и забравям бързо лошото, защото всичко е в резултат на моите действия
печеля малко, но не съм беден, защото не можеш да си беден физически, а само духовно
не искам нищо за мен, но искам всичко за нас
нямам врагове и не съм враг на никого
обичам живота, защото той ми предлага уроците които ще ми трябват след него
които не науча, ще ми бъдат предадени следващия път, а които науча ще предам на друг
обичам морето, защото то е моя корен
обичам слънцето, защото то е моята светлина
обичам луната, защото осветява пътя на влюбените
обичам вятъра, защото той ми показва посоката (тя не винаги е правилна, но е посока)
не съжалявам за нищо, защото така е трябвало да стане
не обвинявам никого, защото всеки има своите причини
обичам да сънувам, защото тогава виждам мечтите си
обичам лятото, защото съм дете на слънцето
обичам есента, защото е тъжна и красива
обичам зимата, защото е студена и ми предлага време за размисъл
обичам пролетта, защото тогава се ражда живот
обичам бог, защото той ме е направил такъв какъвто съм
обичам любовта, защото ме кара да летя
понякога съм прав, понякога не съм, греша често, прощавам бързо
добър или лош, вървящ по своя път, това съм аз... една малка частичка от безкрайността.



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cegavara
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45345
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930